قطعات سیلیکونی

Wiki Article

یکی از پرکاربردترین دستگاه‌هایی که در صنعت پزشکی استفاده می‌شود، دستگاه اکسیژن‌ساز است. این دستگاه هم در بیمارستان و هم در خانه مورد استفاده قرار می‌گیرد و شلنگ اکسیژن، از اصلی‌ترین اجزای آن محسوب می‌شود.

براساس کاربرد , بازار شیلنگ سیلیکونی را می توان به خودرو , الکترونیک و پزشکی و مواد غذایی و… تقسیم نمود.

در مقابل، واشرهای فلزی به دلیل سختی و عدم انعطاف پذیری بالا، قابلیت سازگاری با سطوح ناهموار را ندارند.

سازگاری زیستی , مقاومت بیشتر در برابر درجه حرارت بالا و مواد شیمیایی و مقومت مکانیکی را به آن منتقل می کند.

صنعت الکترونیک: شیلنگ‌های سیلیکونی برای اتصالات الکتریکی و الکترونیکی در برخی از دستگاه‌ها و سیستم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پارچه برزنتی  تولید شده در شرکت ایران برزنت با بهترین مواد ایرانی اما با کیفیت ساخته میشود و طرفداران زیادی دارد. جنس این پارچه ها بر حسب کارایی که دارند بسیار متفاوت است. این پارچه ها معمولا از کرباس، پلی استرتولید می شوند. مواد تشکیل دهنده آن ها هنگام تولید شدن، باعث می شود آن ها ضد آب، ضد آفتاب و حتی ضد حریق باشند.

سیلیکون پلیمری است که به طور گسترده در صنایع نساجی، هوافضا، خودرو و حتی بهداشت و درمان استفاده می‌شود.

مال‌کالا

خروج جستجو شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.

همانطور که میدانید سیلیکون یکی از متریال تولید محصولات سیلیکونی در تهران هایی است که در مقابل سرما و گرما بسیار مقاوم می باشد. در نتیجه امکان چاپ روی سیلیکون بسیار آسان است.

خانه تجهیزات نورپردازی و نصب پروفیل سیلیکونی پروفیل سیلیکونی ۱۴×۱۴

با انواع شلنگ‌های صنایع پزشکی آشنا شدید. این شلنگ‌ها جنس‌های مختلفی هم دارند. بر اساس این جنس‌ها، ویژگی‌های مختلفی را هم شامل می‌شوند.

تهران شیلنگ ، برترین تولید کننده شیلنگ در ایران ، سالهاست در حوزه تولید شیلنگ فعالیت دارد ، یکی از محصولاتی که تهران شیلنگ ، ارائه دهنده آن است ، شیلنگ صنایع پزشکی میباشد ، که شما میتوانید با قیمت کمتر از بازار و کیفیت بسیار بالا تهییه کنید

این مجموعه، اولین مجموعه‌ای است که صادرات شلنگ‌های مختلف را به کشورهای خارجی انجام داد.

Report this wiki page