پیچ و مهره صندلی

Wiki Article

انواع مختلفی از پیچ‌ها بر اساس کاربردهای خود مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مثال، پیچ‌های چهارسو و پیچ‌های آلن به عنوان پیچ‌های امنیتی شناخته می‌شوند و در اتصالاتی که نیاز به جلوگیری از لغزش و خوردن پیچ وجود دارد، استفاده می‌شوند. پیچ‌های فیلیپس یا پیچ‌های صاف به عنوان پیچ‌های استاندارد در بسیاری از کاربردهای عمومی استفاده می‌شوند، در حالی که پیچ‌های با کلگی‌های خاص مانند پیچ‌های ستاره‌ای برای کاربردهای خاصی مانند صنایع خودروسازی و الکترونیکی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

از طرفی، پیچ‌های با شیار درایو به شکل ستاره (پیچ تورکس) ممکن است با نیروی کمتری قابل باز و بسته کردن باشند، اما به دلیل شکل خاص درایو، امکان انتقال گشتاور بیشتری را فراهم می‌کنند. این تفاوت‌ها در شکل کلگی پیچ‌ها، تأثیر زیادی بر کارایی و کاربری آنها دارد.

لیست انواع پیچ و مهره، توضیحات و کاربردهای صنعتی + عکس انواع آن

از این پیچ‌ها برای اتصال قطعات سنگین استفاده می‌شود، زیرا با کلگی شش‌گوشه و شیارهای مناسب، توانایی تحمل فشار و وزن بیشتری را دارند و اتصالات محکمی را فراهم می‌کنند.

گروه تحریریه سازوکار گفت: ۱۱ دی ۱۳۹۸ در ۱۰:۵۰ با سلام. برای خرید عمده می‌توانید با کارشناسان فروش ما در سازوکار تماس بگیرید.

این پیچ‌ها از جنس فولاد درجه پایین ساخته می‌شوند و با یک مهره مربع یا شش ضلعی برای اتصال قطعات فلزی مناسب هستند.

اندازه، جنس، گرید و سایر مشخصات مورد نظر خود را انتخاب کنید.

همچنین با قرار دادن تصویر هر کدام از پیچ‌ها درک بهتری از این ابزار را انتقال خواهیم داد. انواع پیچ‌ها از لحاظ درایو

با ما همراه باشید تا به شما راهنمایی کاملی در انتخاب و استفاده از پیچ و مهره‌ها ارائه دهیم.

اگر از مهره‌های چهارگوش برای اتصال استفاده شود این مهره‌ها بدون لغزش هستند و به دلیل سطح نشیمنگاه بزرگی که دارند استحکاک بالایی دارند.

انجام این کار، به ‌مرور اطلاعات و حساسیت مناسبی برای تشخیص انواع پیچ پیچ و مهره چهره یزد ‌و مهره را در اختیار شما قرار خواهد داد. اما شما برای آگاهی از اطلاعات بیشتر میتوانید با کمک وب سایت بولتز لند به انتخاب پیچ و مهره مناسب خود بپردازید. این مرجع تخصصی پیچ و مهره، انواع پیچ و مهره ها را متناسب با نیاز شما عرضه نموده است.

شما با تنها چند کلیک می توانید استعلام قیمت انواع پیچ و مهره را دریافت نموده و در صورت نیاز به مشاوره با یکی از متخصصین در این زمینه مشورت نمایید. خرید محصولات به صورت عمده، بسته ای و فله ای از دیگر خدمات پیچ استور است.

ایجاد حساب کاربری سایدبار چطور میتونم کمکتون کنم ؟

امروزه در صنایع خودروسازی از این پیچ‌ها با طرح‌ها و جنس‌های مختلف استفاده می‌شود. از انواع پیچ اتاقی می‌توان به پیچ اتاقی آهنی و پیچ اتاقی استیل اشاره کرد.

Report this wiki page